one tree hill

A Tuti gimi ( One tree hill ) egy főleg gimnazistákról szóló dráma, amiben fontos szerephez jut többek között a család, a szerelem és a kosárlabda. 2003-tól fut Amerikában.Magyarországon 2011 május 28.ától kezdik az 5.évadot az Rtl klub-bon.2012 Januárjától kezdik vetíteni az utolsó 9.évadot!A blog nem egy hivatalos rajongói oldal, nem áll kapcsolatban a csatornával, a sorozattal, illetve a szereplőkkel sem és nekem semmi hasznom nem származik belőle. A multimédiás tartalomért felelősséget nem vállalok! Ha letöltesz valamit az oldalról, azt köteles vagy 24 órán belül törölni a gépedről!

Friss topikok

Linkblog

One Tree Hill – Flightless Bird, American Mouth Episode Preview

2011.05.07. 09:02 othfan

One Tree Hill – Flightless Bird, American Mouth Episode Preview

Megint kaptunk egy kis betekintést a kövi részhez Mark-kal és Jackson-nal :)vannak benne új jelenetek :)

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://othfan.blog.hu/api/trackback/id/tr262884285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haley_88 2011.05.07. 12:15:18

Szia!
Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra! Imádom ezt a sorozatot, régen néztem a tévében, és mostanában találtam rá a folytatására a neten online, hát fanatikus lettem! :))) Csak sajnos alig találni egy oldalt, ahol foglalkoznak vele, vagy amit sűrűn látogatnak, úgyhogy most nagyon megörültem a blogodnak!
Itt olvastam hogy az Rtl leadja az 5.évadot, hát nagyon jó lenne ha folytatnák, mert idehaza nem sokan ismerik.
Azt hiszem ezentúl gyakori látogatója leszek az oldalnak. :))

othfan 2011.05.10. 12:34:26

@Haley_88:
Szia!Hát nagyon örülök,hogy tetszik az oldal :) itt le is tudod tölteni a régebbi részeket is -letöltés címmel van ez volt az első bejegyzésem,ha jól emlékszem othfan.blog.hu/2010/05/06/letoltesek_76 hát én pont azért kezdtem el írni a blogot,mert voltak oldalak,de nem mindig voltak frissítve és mivel néztem a sorit gondoltam belevágok :) további jó böngészést az oldalon :) Ruth

Haley_88 2011.05.15. 18:46:50

@othfan:
Köszi a linket. Viszont amit a napokban kitettél megauploados linkek, azok szimpatikusabban. Egyenlőre online nézem megavideon, bár lehet jobb ha begyűjtöm őket! :)))
süti beállítások módosítása